sista dagen på lovet...

Gårdagen blev faktiskt riktigt bra måste jag säga :)
Idag vaknade jag och julia kl 12 och satte genast igång att städa! kring halv 2 for vi till henne och bastade osv, skönt!!
Såg oth och åt middag, sen kom hjärtat och hämtade mig och vi for till honom :) åt en yttligare middag där och han packade upp och lite så, nu har vi farit till mig eftersom hans morbror ska sova där och eftersom jag ska upp imorgon så orkar vi inte sova i husbilen för då får jag det så kallt på morgonen när jag ska gå in ;o hehe.
Nu är vi iallfall hos mig och vi ska precis slå på en film, "Scent of a women" med Al Pacino! mamma sa att den skulle vara superbra : ) så blir film och en hel del mys!
Imorgon har jag sovis till 10.05 och gubben har prao hos mamma så han har ju som en veckas lov till, fusk...

nu äre filmtajm


förevigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0