jag är utmanad

Reglerna är följande:

- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Fem saker om mig!
1.
Jag hatar lök
2 . Jag älskar chips och dipp
3.  Jag har grymt dåligt tålamod, går det inte från början så skiter jag i det
4.  Jag är vääääldigt morgontrött, det värsta som finns är att kliva upp på morgonen. Men när jag väl vaknat och stigit upp så går det bra
5.  Jag tycker hockey är den roligaste och bästa sporten

Jag utmanar:
Lovisa www.lovisajonsson.blogg.se
Josse www.josefinedrugge.blogg.se
Evalena www.evalenaf.blogg.se
Sanna www.sannamathilda.blogg.se 
Erika www.erikaisaksoon.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0