10 september

Har inte så mycket att skriva just nu, men hade inget bättre för mig tyvärr :) Sitter här hos min älskade och har precis skrivit klart ett tyskaarbete, känner mig väldigt duktig :) alla(inte jag&greta:) i huset är på hockey, Boden-Piteå eftersom min "svägerska"s pojkvän är mattris i Piteå ;p men jag tänkte att jag skulle vara noga med läxorna nu iår så jag tackade nej och stannade hemma och roade mig med att plugga istället ;o men sen börjar ju idol kl 20.00 också, går INTE att missa =) ska baka lite äppelpaj också strax hade jag tänkt, har ju lovat linda ett bra tag nu så ikväll kommer hon komma hem till en smaskig suprise ;) Resten av kvällen kommer bestå av: mer plugg... tv,äppelpaj&mys!
Förövrigt så längtar jag tills nästa vecka då det bär av till stockholm, kommer bli en toppen helg:) hoppas bara att mitt hjärta kan spela!
Imorgon slutar jag halv fyra, då kanske jag gubben lisa och greta tar oss en tripp till luleå, men fårse vad som händer och fötter:) hehh...

Men nu ska jag gå och slänga ihop lite paj, sen blir det idolmys med Greta :)


det finns inte ord som kan beskriva hur mycket JAG ÄLSKAR DIG <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0