Aktivitetsdag...

...idag med skolan, gick 7 km med dermiz och sedan skyndade jag mig hem och duschade oså sen tvpucken :) där mötte jag eve och sen josseD(hon borde bojkotta luleå och flytta hit!) Norrbotten-Västerbotten 2-1, YES är ordet!!!
Såg Ångermanland-Jämtland/Härjedalen med gubben, sen for vi hem till honom och lagade lite nudlar och såg lite tv:)
Nu är jag hemma och hjärtat for och såg Västerbotten-Medelpad, men tänkte att ska ju se matchen 18.45 så vill gärna inte frysa ihjäl innan matchen äns börjat ;o spelar ingen roll hur mycket jag klär på mig, fryser ändå så orkar inte ta vinteroverall ikväll...
Ikväll möter jag iallfall upp eve igen och sen kommer josse och joinar oss också :) Norrbotten-Jämtland/härjedalen, en gissning (4-1?) haha ska inte ta ut seger i förväg men j-h hade INTE bra målis(den som stod tidigare match iaf) så nog måste dom väl få in några kassar  tycker man ju :) och pocka, pokka? hur stavas det... hah. visar ju sig vara ganska säker i mål så tror han släpper in max en kasse, ajaaaa the future will show us.
Efter matchen far jag&gubben(eventuellt josse också) till norra :) får se vad som händer och sker ikväll, blir lugn hur som helst, hockey imorgon 11.45!
Nu tycker man ju att min kära pojkvän ska bli bra i knät till Stockholm och att dom vinner ihelgen så jag och josse får åka till stockholm om 2 veckor=D när jag fyller år och allt!! skulle ju vara suuuuper;)

aja, nu ska jag kanske gå och se lite av västerbotten-medelpad iallfall, äh jag fårse:)


I love you more than words can say <3




1. Jag och bubbis på fotboll i somras<3
2. Jag och Josse på pdol fredag ;-*


Kommentarer
Postat av: Anonym

gick ju lite bättre än du gissat ;)

2008-09-05 @ 21:34:49
URL: http://evelinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0