all my love to you :)

Vet inte vars jag ska börja men helgen har bestått av shopping, hockey, umgås, musikal osv :)
Jag och Josse har shoppat en hel del, sen var jag med min faster i lördags på musikal och såg "Footlose" sååååå bra!!
Grabbarna kom 5a vilket inte är helt skam, måste få skylla lite på dommarna i matchen mot gbg faktiskt! Dom har iallfall kämpat på bra hela helgen :)  har inte ork att skriva någon stor resumé av helgen men kan säga att det har varit väldigt roligt! En stjärna ägnad åt Josse eftersom jag kan garantera att det ej hade varit lika fun utan henne ;)

Kom hem inatt 3-4, vilket var helt underbart att få pusssssa och gosa med min fina pojkvän:))) var vakna och myste i flera timmar så blev ingen skola idag, men det var det helt klart värt :) Nu har han precis farit på träning och pappa ska strax hämta mig så ska jag få lite gäster eftersom jag fyllt år, sen blir det lite plugg.. Sen när gubben kommer blir det myspys :)


Du är precis allt för mig, det kan inte bli bättre än så här :) jag är lyckligast i världen som har dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0