duktig sejjjj

Min kom hit när han slutat skolan, vi fikade te och mackor i sängen framför tvn:) efter ett tag for han och tränade och jag satte mig vid datan och skrev med egna ord av heeela långa kommunikationshäftet, och blev klar för en liten stund sen:) känner mig duktig som gjorde de även fast jag verkligen känner mig jätte sjuk, men måste medge att jag mår lite bättre nu än imorse iallfall:) hoppas på att jag kan gå på skolan imorgon, hatar att missa massa! men ser inte ljust ut...
åh skulle verkligen behöva städa mitt rum också, men det får ske någon annan dag i veckan!

nej, nu tror jag att jag ska tända lite ljus och lägga mig i sängen och sjuka mig,plugga och vänta in min lilla ängel som kommer på ett tag:)) sen blir det IDOL och DESPERATE ikväll =D


all my love to you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0