haha kul

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Men jag måste ju färga håret? eller?

Vad gillar folk bäst hos dig?
hur går det?

Vilken raggningsreplik faller du för?
Jepp

Vad var det första du sa imorse?
Hon vet inte hur man gör med lim:s

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
haha nej!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Jag ska göra mitt bästa!:)

Så vad säger du under förspel?
ja:)

Och efteråt?
hehe jaha;) kul!

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Men jag sa att jag hade huvudverk:)

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Tror du att min mamma bryr sig? Hon skulle ju bara bli glad!:) du vet ju hur hon är;p

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Far typ nu Snyggo :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0