och så är skolan i full gång

Jaha nu ska jag pressa in ett litet inlägg här innan läggdags :) Josse tyckte att jag skulle börja skriva oftare så får väl följa hennes råd då. :)
Idag började jag 12.20 vilket var VÄLDIGT skönt, hade två lektioner och sen blev det träning på stepin efter!
Gick hem och åt en kycklingsallad och sen for jag och pappa och hälsade på kicki(pappas ex fru) och marcus(hennes son) det var är väldigt bra tag sen så det var trevligt = )
Sen övningskörde jag till gubben, och här låg han "sängad" framför tvn med ett ajaj till knä, som tur är så ska han operera sig imorgon:) så jag hoppas att allt går som det ska, tycker super synd om mitt lillhjärta just ny...  tyvärr så blir det inge tvpucken i helgen för honom;s men kommer dom vidare så kanske han kan vara med då, så man får väl hoppas på det bästa;p

aja, nu ska jag ta och kila upp och se en film med min gosi sen ska vi sooova, börjar 08.45 imorgon...


all my love to you <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

visst är jag ;)

2008-09-04 @ 18:34:04
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0