no voice

Sjuk och hemma idag, imorse när jag vaknade hade jag ingen röst;o var faktiskt lite scaaary..
Så stannade hos gubben och fortsatte att sova, vaknade för ett tag sen och är utvilad men min röst är fortfarande inte bra! men kan prata lite nu ialllfall :) ikväll var tanken "idol mys hos lovan" men eftersom min hals och mina öron värker som bara den så blir det inget sådant. Men blir idolmys med hjärtat hos mig istället :) massa koppar med te och ett flertal halstabletter kommer kvällen bestå av! Imorgon efter skolan tar alla tjejjer bussen till Sofia i brännberg, där ska vi äta gott, se på film och bara mysa eftersom hon har fyllt år :) sen var det prat om FEZT på lördag, men om jag vill bli frisk tills nästa vecka(vilket jag vill) när det är födelsedagsfirande av mig och stockholm så kanske jag får hoppa över festen.. men fårse hur jag mår på lördag!

Nu ska jag gå och äta lite frulle och vänta på att min kära pojkvän ska sluta skolan : )

Det finns ingen som du! du+jag förevigt <3

snodde den här listan av jossed:

STEG 1:
Hela namnet: Linnea Wikström-Lindström
Födelsedatum: 19 September (notera snart)
Kom du tidigt: haha?
Vart föddes du? Boden
Bor du nu i samma stad? Ja tyvärr
Vad föddes du med för ögonfärg?: Grön
Har du samma nu med?:  Yes
Hårfärg när du föddes? Mellan blont
Har du samma nu? Nej
Har du någonsin färgat ditt hår, i såfall hur många gånger: X antal gånger
Hur lång är du? 171 trorjag
Skostorlek? 38

STEG 2:
Första bästa kompisen? Sanna
Första husdjuret? Smulan
Första personen du kysste? Minns inte?
Första förälskelsen? minns inte
Första förhållandet? Nått kort
Första ordet? -
Första gången du drack, om du har de? sommarlovet till 7an
Första gången du rökte, om du har det? 6an
Första gången du snusade? 6an


STEG 3:
Två bra sidor du har: Jag är glad och.. positiv? = D
Två dåliga sidor du har: trött och lat
Största fobin: Ormar och råttor
Rädd för sjukhus? Nja lite kanske
Rädd för tandläkaren? Ja lite
Gillar du att slåss? Nej
Kan du gå på en fest utan att dricka? Ja, det kan jag
Festar du ofta? Vad är ofta?
Röker du? Nej
Vilka har du varit tillsammans med? no coments! bara daniel i min hjärna<3
Har du haft ett sadistiskt förhållande? vad är det? haha smisk osv?
Har du någongång svimmat? Jo


Steg 4:
Har du borstat tänderna? Haha, jaa
Senaste köpet? En tröja
Träffade du senaste utanför din familj? Thomas, men räknar honom osv som min andra familj. så annars Evalena:)
Åkt senast? Till Daniel
Ringde du senast? Pappa
Ringde dig senast? Josefine
Kysste du senast? Daniel
Kramade du senast? Daniel
sov i samma säng som? Daniel
Senaste sms:et ifrån? Sofia
Vart festade du senast? Hos mig själv :)
Gråtit? hm, kommer faktiskt inte ihåg just nu


Steg 5:
Senaste förhållandet? Har ett förhållande just nu, daniel <3
Har du haft kontakt med polisen? Nej
Gjort något olagligt och åkt fast? Nej
Gjort något olagligt men kommit undan? Jo
Varit i en ambulans? Nej
Sovit en natt på ett sjukhus? Nej


Kommentarer
Postat av: sandrara

gör det ;)

2008-09-11 @ 15:10:22
URL: http://sandrajakobsen.blogg.se/
Postat av: Ferhat

Vid kl.17.30 tiden kommer jag ha en tävling, s.k ''Dagens blogg''. Det enda du kommer behöva att göra är att skriva en kommentar med din blogg adress. Därefter imorgon så kommer jag dra ut TRE bloggar som kommer bli till ''Dagens blogg''. De bloggen kommer jag skriva in på min blogg.

Så denna tävling kommer öka er besökarstatistik eftersom jag har många besökare dagligen :).



Adressen till min blogg är http://Ferhat.blogg.se/

2008-09-11 @ 15:13:33
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0