sjuk....

I lördags när gubben var borta så tänkte jag spela bingolotto med mamsen :) men sanna övertala mig att komma dit och festa, så gjorde det! kvällen blev jättebra :) Tog taxi med Lisa hem till norra och sov där, dessvärre utan min älskling men skönt att ligga i hans säng och känna hans lukt hur som helst :)
Söndag vaknade jag 10, såg tv hela dagen och mådde allmänt illa. Hjärtat kom hem kring 22 och då satt vi och såg en film "en andra chans" jätte bra! Efter det så hoppade vi i säng och somnade kring 12 snåret :)
Skola igår, sen gick jag till mamma och my love kom dit och vi åt jättegoda våfflor! vilade oss lite där och sen skrev jag lite religion! promenix till coop och handlade och sen gick vi till pappa :) gjorde lite goda smoothies och såg idol! sen blev det musik och tända ljus, myspyys!
Imorse när jag vaknade så mådde jag inte bra, mycket mer förkylld än igår så var bara att stanna hemma..
vaknade för en stund sen och nu ska jag gå och fika lite, sen blir det våra bästa år om en timma ungefär, heheh.
Blir att ta det luuugnt hela dagen, plugga lite på kommunikationen också! Sen kommer mitt hjärtegull efter sin träning och då blir jag säkert friskare :) hihi.

nu är det fikatime!


Du gör mig till den lyckligaste människan på jorden :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0