skönt med friday!

sovmorgon imorse till 10.15, och då var det dags för klassfoto... sen har det varit en väldans sill dag :) teater uppvisning på engelskan, haha så kul!
Kom hem för en timma sen och nu sitter jag bara och tar det allmänt luuugnt. klockan 18.25 ska jag ta bussen till luleå och möta upp mitt lilla hjärta där och så ska vi gå ut och äta på någon mysig god resturant och sen blir det bio "mirror" tror jag filmen hette?! en skräck/thriller ;o och jag som alltid blir vettskrämd! tur att jag har Min där :)
sen får vi se hur vi tar oss hem, alla skitbussar går ju inte senare än 23 men det löser sig nog! blir att sova hos mamsen för oss inatt, hon har köpt massa gotta och sånt som vi kan mysa till när vi kommer dit :)
Imorgon på morgon far lillo till umeå och spelar match och blir borta tills söndag, trist. men hoppas dom vinner matcherna :) så fårse vad som händer för mig imorgon!

nu ska jag ta och äta en macka eller två för att ge magen en liten aptitretare;) heh


Mitt hjärta är ditt ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0