two

Redovisningen idag gick helt ok, trorjag? efter skolan så kilade jag och gubben på stan en sväng:) vi tänkte gå på hanssons och ta en fika men vi var så hungriga så det blev dagge istället : ) gick på kicks och köpte lite roligare grejjer eftersom jag hade pressekort där! cyklade sedan ner till stepin där vi mötte mamma och sen for vi hem till henne. Här har vi suttit nu och sett tv och bara chillat på sen dess och nu far mamsen på panelen och hämtar hem lite goooodmat!
Så blir idolmys och jr´s för oss tre:) senare ikväll så skjutsar mamma oss till norra där vi ska böbbla och ha det allmänt mysigt med ljus och lite olika creamer som vi köpt :) blir suss där!
Imorgon är det 2 år sedan jag och min älskade blev tillsammans, känns helt underbart!! så torsdag och fredag kommer bli hur bra som helst med massor av mysiga saker och evenemang:) Sen har mamma en supermysig 2års present åt oss som kommer att äga rum i december:)))

aja nu är det strax käk!


Om världen blir delad vill jag vara på din sida <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS ! :D

2008-09-25 @ 16:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0