update från helgen

fredag; efter skolan tog jag och 8 till sejjer bussen till skogen (brännberg) hihi. Där bjöd sofia på supergod mat, film och snask! jag fick super ont i örat och halsen;s (trodde jag hade blivit frisk...) och fanns inte plats i någon annan bil så gubben,linda och thomas(lindas boy) kom och hämtade mig :) linnea åkte också med till stan! sen for vi hem till hjärtat och drack te och åt halstabletter! somnade nästan direkt för jag var helt slut! Imorse for min lilla pojkis och åkte skridskor, sen kom han hem och la sig igen och vi sov läääänge :) klev upp och fikade och sen kom pappa och hämtade oss så övningskörde jag till farmor&farfar, där bjöd dom på god mat = ) påvägen hem for vi och köpte oss lite gotta, sen hem hit och ikväll har vi suttit med linda greta och thomas och sett på beck och lite andra program :)
Nu tänkte vi slå igång en film som vi köpte idag (21 heter den) ska tydligen vara bra! så blir hopp i säng med chips&dipp och bara mysa :) du är sååå himla bra älskling!!

Stockholm på torsdag ;))))


Om världen blir delad vill jag vara på din sida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0