yes!!!

Matchen idag slutade 3-1 till norrbotten, JAA!! stockholm(L) haha det är nog jag och josse som är nöjdast med det;)
Åker den 18onde, så då blir det att fira min födelsedag den 17onde :p Alla föräldrar osv ska hyra en buss tillsammans och åka ner, kommer nog bli hur bra som helst :) så ska vi bo precis brevid hovet också! åååh gud vad jag längtar:)
hoppas bara att min lilla gopojke blir helt bra nu då!! men kan har redan börjat kunna gå lite så det ska nog gå bra =D
Ikväll har vi varit hos morfar och hälsat på lite, nu ska vi se en film på 6an hade vi tänkt :) sen börjar jag 08.20 imorgon... medans min guldklimp får ligga här hemma och soooova, fusk!

nu börjar filmen igen!


Du är allt för mig, helt underbar älskling :) <3




STOCKHOLM HERE WE COME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0