26 mars

igår upptäckte jag att jag endast jobbat 10 ynka tal på heeela kapitelt och vi började med det efter jul?! frågan är vad fan jag hållt på med på lektionerna, hah.. något annat än att jobba iaf! men eftersom hade jag min älskade vän sofia vid min sida hela kvällen igår så visade hon mig alla olika räknesätt som vi lärt oss i kapitelet, vilket resulterade till 2 p från vg idag på provet;ooo så ett stortstort tack till sofia som hjälpte mig igår: ) hade verkligen förberett mig på ett ig så jag är supernöjd!
Nu sitter jag iaf hemma och ska fika och sedan skriva på min internationellekonomi arbete som ska redovisas och lämnas in imorgon, och jag har knappt börjat så det är nog dags känner jag....
Ikväll blir det träning på stepin och sen hänget med några av tjejjerna här hos mig =)

imorgon är det bad på idrotten, hih kul. sen blir det letsdancefinalmys med tjejjerna som de flesta andra fredagar :D

föresten så har mormor bokat resa ner till stockholm, linköping, norrköping och en båttur i 3 dagar. vi åker den 2a april och kommer hem den 11te. gonna miss my homieeeees, haha! skönt iaf att åka söderut och få lite varmare och lite nytt och hälsa på mamma, släktingar osv : ) blir nog bra!


hörs=kx+m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0