4

igår blev det fest, myckeeeet lyckad kväll faktiskt :) idag har jag bara slöat, försökt plugga lite men det har gått mindre bra.. Nu ser jag på gossip girl och kom precis på att jag har mitt svenska tal tills imorgon så måste nog sätta igång med det genast!


Fyra tv program jag brukar se:
Desperate housewives
One three hill
Gossip girl
Two and a half men 


Fyra saker jag gjorde i går:
såg handboll
såg fotboll
festa
hade kul

Fyra saker jag längtar till:
Sommarn
TURKIET
Studiebidraget
studenten (ett tag kvar dock men)

Fyra saker som står på min önskelista:
Pengar
Presentkort
Utlandsresa
Egen bärbar dator

Fyra saker jag avskyr: 
När någon dör
Att vara ledsen
Råttor
Ormar

Fyra saker jag tycker om att göra:
Umgås
Festa
Resa
Mysa

Fyra saker jag åt i går:
Godis
Hamburgare
Fil
Mackor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0