äntligen...

freeedag! oj så skönt det känns :) och veckorna bara springer fram nu, så snart är det sommmmar!!
skoldagen var iaf hur lugn och rolig(?!) som helst: ) på fe:n skulle vi beskriva varandra med ett ord, tyckte det stämmde in rätt bra med hur jag ser på mig själv så det var ju bra! självklart finns det ju dock dåligare sidor också men dem skulle vi kanske ta en annan dag, och då är det viktigt att man formulerar sig rätt... haha annars kan det bli känsligt!

efter skolan kilade iaf vi brudar på stan en sväng, kollade lite på marknaden osv. sedan kilade jag och emma neråt =) har legat och sett på tv och ätit upp 200g choklad.... och gott var det vill jag lova!
på ett tag kommer iaf malin (och liza?) hit och då ska vi käka tacos har vi bestämmt: ) senare droppar det in lite fler brudar och det blir lets dance och dedär vanliga fredagsmyset:) puss på er tjejjer, är så glada för att ni är dom ni är ;*

imorgon äre fest i luleå som gäller, blir nog bra hoppas jag=D


en liten del av tjejjerna idag påväg till staden:)


mattelektionen igår, jag och malin hade väl inte det rätta "flowet" kan man väl säga. haha bättre lycka nästa vecka :)
Förövrigt så sitter malin där framme och väntar på att björne ska komma så hon får berätta om det speciella "klappet" och de fyra gyllene orden "då börjar vi räkna" som han inte lärt sig ännu! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0