helgen

har varit riktigt bra faktiskt!
I fredags hängde vi ju hos mig hela kvällen, kring 12 for jag och malin till henne och så sov jag där :)
I lördags var tanken att fara till luleå och festa men vi hittade en riktigt rolig fest här i boden så blev att vara där hela kvällen: )
Imorse mådde jag väl inte överdrivet bra men blev bättre med tiden! kring 3 for jag malin linnea liza eva till pagla, joss och jull kom lite senare också :) vissa av oss var kvar ända till kl 6 för det var så myysigt att bara sitta och prata vid elden. kul med pulka också, fniss!
Nu sitter jag och ser på gossipgirl och ska precis gå och göra lite käk, eller nej värmer nog lite bacon och pasta som jag har infryst föresten! senare ikväll får jag se vad som händer, en skit bra film på tv4+ kl 21.00 iaf, SÅ MISSA INTE!

nej nu kurrar magen, vi hörs ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0