long time ago

50 frågor om mig

1.Vad/vem fick dig att skratta idag?
- Mååånga
2. Vad gjorde du 8.00 imorse?
- Åt frukost
3. Vad gjorde du för 30 min sen?
- Duschade
4. Vad hände dig 1993?
- Jag fyllde 2 år
6. Saknar du någon?
- Mamma
7. Vilken färg är din hårborste?
- Svart
8. Vad köpte du sist?
- Godis
9. Vad fick du senast i present?
- Pengar
10. Vilken färg är din dörr?
- Träbrun
11. Var förvarar du dina pengar?
- Kortet/börsen
12. Hur var vädret igår?
- kommer inte ihåg men kyligt somvanligt iaf
13. Vart kramades du sist?
- På skolan
14. Vad ser du fram emot?
- lördag, TURKIET, SOMMARN!!
15. Vad är 15?
- en siffra
16. Vilken skostorlek har du?
- 38
17. Vill du klippa dig?
- Jo toppa lite
18. Är du över 25?
-  Nej
19. Pratar du mycket?
- Ja för det mesta
20. Kollar du på O.C.?
- Nej
21. Har ditt namn ett "x" i det?
- Nej
22. Känner du någon som heter Steve?
- Nope
23. Hittar du på egna ord?
- haha det händer
25. Är du en typiskt svartsjuk person?
- Yes
26. Vad har du för mobil?
- Sony Ericsson W580i
27. Vem ringde du sist?
- Malin
28. Biter du på naglarna?
-  Nej
29. Har du lockigt hår?
- Ne men vågigt
30. Vilken konsert ska du på härnäst?
- Bra fråga men i sommar antar jag
31. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu?
- Bra fråga, ingen aning faktiskt
32. Hur många gånger har du svurit idag?
- Ännu bättre fråga
33. Vilket ord/ vilken mening säger du ofta?
- "det löser sig"
34. Har du sett filmen 'Donnie Darko'?

- Nej
35. Ska du jobba imorgon?
- Nej
36. Vem sa du "jag älskar dig" till sist?
- Daniel
37. Vad borde du göra nu?
- Sova
38. Har du något smeknamn?
- Linne
39. Har du sagt "jag älskar dig" till någon,  inom den senaste månaden?
- Nej
40. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor?
- Stepford wifes
41. Vad ska du göra på lördag?
- FESTA
42. När var du ute sist?
- Utomhus var jag för några timmar sen
43. Har du gråtit idag?
- Nej
44. Är du en glad person?
- Jadå, för det mesta
45. Har du roligt nu?
- Ja rätt så, haha
46. Vad äter du helst?
- Chips och dipp
47. Vem var du med sist?
- Sofia, nu
48. Vad heter din mamma?
- Maria
49. Vad är hela ditt namn?
- Linnea Maria Wikström-Lindström
50. Tycker du om någon just nu?
- Älskar mina tjejjer : )

Kommentarer
Postat av: viktigpetter

15 är inte en siffra. Det är TVÅ siffor och ett nummer.

2009-03-12 @ 14:00:43
Postat av: linne

ja det har du heeelt rätt i:)

2009-03-12 @ 16:22:21
URL: http://linnewl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0