luleå

gårdagen bestod av feeest i luleå, var faktiskt riktigt kul :)
Kom hem från isabell kring 13 och då hoppade jag i duschen direkt, sen har jag bara suttit och slöööat hela dagen. skönt och behövligt:D nu håller jag på och sminka mig och ska precis göra lite gröt till middag: ) sen äre erika som gäller, hon fyller ju nämligen 18 imorgon den lilla skitungen så blir att fira henne ikväll! dock ska jag hålla mig på den lunga sidan ikväll:) när dom andra drar från erika så drar iaf jag och sofia hem hit och slår på en film och tar fram lite gotta och ser till att feta riktigt ordentligt! imorgon äre handboll kl 3 och sen middag hos morfar&ingmarie: )

nej nu ska jag försöka knäcka till mig rygg på egen hand, gör förjävla ont kan jag ta och meddela...


have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0