tacos

imorse vaknade jag med halsont.... så typiskt! och jag som precis varit sjuk i 3 veckor. nej detta får inte inträffa så nu ska jag kurera mig riktigt ordentligt med te, halstabletter, mycket sömn och framför allt mycket kläder!!
skoldagen gick iallafall galant. dock gick väl inte provet lika galant kanske, men det var inte helt fy och skam iallfall.

nu sitter jag iallafall i soffan och lyssnar på musik och såsar. vilade 1 timma tidigare, vilket var underbart skönt :)
ska precis gå och börja laga lite mat, tacos står på menyn. mmmmh!
ikväll kommer mina chicks hit och myser med lite film och sånt: )

kelly clarkson - my life would suck without you


TURKIET, om 10 veckor och 4 dagar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0