tillbaka till verkligheten

imorse var jag ju inteee pigg kan jag ju lova, men jag tog mig upp iallfall som tur var :)
dagen har flytit på bra, ganska lugna och sköna lektioner så det passar ju ypperligt såhär direkt efter lovet! skulle dock inte skada med lite längre lov, taaack: )

Nu har jag iallfall nyss varit och handlat och precis kommit hem och ätit lite nudlar, mmmh! så nu sitter jag och tar det lugnt framför fresh prince in bel air med två grymt bra låtar lifehouse-storm och lifehouse - broken.
kring 6 ska nog jag och sofia fara på stepin och träna,  har ju tänkt börja dra igång med träningen på allvar nu inför sommarn, haha men vet ju vars det brukar sluta.... och känner mig absolut inte motiverad just nu, men jag ska väl göra mitt bästa I guess;p

nej nu ska jag vila en liten stund tror jag


my life would suck without you ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0