stepin

varit på stepin mån,tis och idag. wow måste ju vara rekord?! hah nej men rekord på de 3 senaste månaderna!
blev iaf bodypump för första gången idag, fisatan så tugnt. ett under att jag äns kan röra fingrarna och skriva.. haha mina armar är verkligen spagetti!
Nu ska jag iallafall strax hoppa in i duschen och sen blir det lite plugg skulle jag tro, skolan tar ju livet av en. men inte länge kvar nu ;) 11 till TURKIET! och efter det så är det bara chill i skolan, inte någon inlämning,prov,redovisning. ingenting!! sköntsköntsköööönt är ordet.

nej har inget vettigt att skriva förutom att jag har namnsdag och att det somsagt är 11 dagar kvar tills man är i alanya och steker och lever loppan! höhöö


hare braaa

my life would suck without you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0